zondag 16 mei 2021

16. Barman

 Beste lezer/kijker,

Op zondag 11 april 2021 filmden wij in Leiden. Ik zat midden op de Beestenmarkt, en had niet in de gaten wat er achter mij gebeurde. Dat is dan altijd weer een verrassing, als ik later het filmpje bekijk. Hessel weet het natuurlijk wel, en heeft dan dus een voorsprong. 

Zelf vind ik het hoofdstuk 'Barman' een mooi beeldend hoofdstuk. In gedachten zie je Jennifer hier in Leiden 'verdwijnen in de nacht', als Ruben haar nakijkt. De sfeer in Leiden roept dit beeld op, zogezegd. 

Geluid checken, dat hebben we al menigmaal gedaan. Ik zeg dan standaard de volgende tekst: "Hallo Hessel!" En dat moet ik dan natuurlijk herhalen. En nog een keer. En nog een keer. Oh oh..alles voor het goede resultaat! 

XE* 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten