zondag 16 mei 2021

7. Chocolademelk

Beste lezer/kijker,

Op zaterdag 1 mei 2021 togen wij naar Druiventuin 'de Sonnehoeck' te Kwintsheul. Van tevoren gingen wij koffie drinken bij een vriend van mijn broer, en zijn vrouw. We vonden het fijn dat mijn broer dit voor ons geregeld had. We mochten bij hem in de kas filmen, of anders bij de buurman, van de Sonnehoeck. Als dank voor het filmen gaf ik mijn boek cadeau. 

Het werd een gezellig onderhoud met het ophalen van herinneringen, aangezien wij vroeger ook nog wel met elkaar uitgingen in Naaldwijk. Ontzettend leuk om zo terug te reizen in de tijd, en uitwisselen hoe ieder die periode ervaren heeft. 

De buurman van de Sonnehoeck gaf ons een heel warm welkom. Ook bij hem hebben wij koffie gedronken. En uiteraard kregen wij een rondleiding in de historische druiventuin. Deze tuin is in een ver verleden gekocht door een van mijn voorvaderen! Aan de overkant van het erf is er braakliggende grond. Daar wordt archeologisch onderzoek gedaan.

Uiteindelijk gingen we filmen in een prachtige druivenkas op de Sonnehoeck. 

XE*

Geen opmerkingen:

Een reactie posten