zondag 16 mei 2021

21. Feest

 Beste lezer/kijker,

Wel, het werd een echte memory-lane Den Haag! Sowieso fijn om weer in Den Haag te zijn. Dat was op zondag 2 mei 2021. We hadden al in Delft gefilmd, en ook al op het Plein in Den Haag. De laatste locatie van die dag was de Nieuwe Uitleg. Ik was blij met mijn nieuwe, fleurige sjaal. Want het was wel zonnig, maar er stond een koude wind. 

Het voordeel van Den Haag is, dat we beiden gewoon prima de weg weten hier. Je hebt dan ook wel weer het luxe-probleem dat je teveel locaties bedenkt, en dan moeilijk kunt kiezen. Maar de Nieuwe Uitleg leek wel een goede keuze. 

Bij de veraf-opname stond Hessel aan de overkant van het water. Dat was wel grappig. Ik las voor in een aangenaam avondzonnetje. Wederom de bekende 'geur van Den Haag' inademend. Ik kan het niet omschrijven, maar ik herken altijd weer die geur: zeelucht vermengd met uitlaatgassen. Zoiets...

XE*

Geen opmerkingen:

Een reactie posten